Οι Νέες Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις από την «Κατατμημένη» Μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ… και η «Κόλαση» που μας περιμένει!

0

 

Η εντολή και χρηματοδότηση της συγκεκριμένης κυκλοφοριακής μελέτης έγινε από   το Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ.  προς τον κυκλοφοριολόγο μελετητή κ. Κ. Ηλιόπουλο ενώ  την επίβλεψη έκανε ο συγκοινωνιολόγος κ. Γ. Θεοφίλης και είναι «Απορίας Άξιον» πως το Υπουργείο Περιβάλλοντος ανέθεσε και πλήρωσε σε μελετητικό γραφείο τη συγκοινωνιακή μελέτη ενός «μκρού μέρους» της πόλης αφού είναι παγκοσμίως αποδεκτό ότι το «Κυκλοφοριακό» (πρόβλημα – προτάσεις – λύση) μιας Πόλης είναι «Ένα», «Αδιαίρετο» και «Ακατάτμητο» και δεν μπορεί να γίνει «Μελέτη Συγκοινωνιακών Φόρτων» σε λίγες οδούς χωρίς να υπολογιστεί το «Τι γίνεται» σε «διπλανές» της…πολύ δε περισσότερο σε μια πόλη σαν την Αγ. Παρασκευή των «Δύο Περιφερειακών Λεωφόρων, της Λεωφ. Μεσογείων, των Σταθμών Μετρό, του υπό μετεγκατάσταση υπουργείου Οικονομικών και της υπό μεταφοράς του τερματικού σταθμού λεωφορείων της «Άμυνας» στο Νομισματοκοπείο…

Επίσης «Απορίες» προκαλεί και το γεγονός της εφαρμογής μιας «συγκοινωνιακής» (;) μελέτης χωρίς τη παράλληλη διενέργεια «μελέτης στάθμευσης» εκτός κι αν αυτή «δεν είναι απαραίτητη» για το πραγματικό πρόβλημα που κλήθηκε να λύσει η «συγκοινωνιακή» και το οποίο για ορισμένους δεν είναι άλλο από την διασφάλιση μιας «ήπιας κυκλοφορίας» στο δρόμο που κατοικεί ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ.

«Απορίες» επίσης εκφράζονται για το ύψος της αμοιβής (100.000ευρώ) προς τον μελετητή, ο οποίος έχει ξαναμελετήσει προ δεκαετίας «Τμηματικά» την Αγ. Παρασκευή λαμβάνοντας τότε 2.500.000 για κάθε «κομμάτι» επί συνόλου Πέντε «κομματιών». Δηλαδή ο ίδιος μελετητής είχε εισπράξει 25.000.000δρχ. για τη μελέτη ΟΛΗΣ της Πόλης, ενώ σήμερα εισπράττει 100.000 ευρώ για την ίδια εργασία που είχε κάνει για λογαριασμό του Δήμου μας με 7.500ευρώ!!! 

Από πλευράς Δήμου τον συντονισμό της «μελέτης» είχε ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Σχεδιασμού κ. Μιχάλης Γριβέας ο οποίος με δελτίο τύπου του Δήμου μας πληροφόρησε ότι : «Ο κύριος λόγος που η μελέτη δεν έγινε από τον Δήμο ήταν η δυνατότητα του Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ να την τελειώσει σύντομα με διαδικασίες που μόνο αυτό διαθέτει. Στο όλο εγχείρημα αρωγός στάθηκε ο συνδημότης μας Υπουργός Γ. Σουφλιάς που το στήριξε χρηματοδοτικά και τεχνικά».

Στο ίδιο δελτίο τύπου επισημαίνονται οι αλλαγές που γίνονται και οι οποίες είναι για τη μεν «Άνω  Γειτονιά» ( η ορολογία ανήκει στον κ. Γριβέα) οι εξής;

1.Η ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ μονοδρομήται από Μεσογείων έως Ελβετίας (άνοδος).

2.Η ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ γίνεται ήπιας κυκλοφορίας από Μεσογείων έως Γιαβάση. Τοιουτοτρόπως διευρύνεται ουσιαστικά η κεντρική πλατεία.

3.Η ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ αντιδρομήται από Ελβετίας έως Μεσογείων (κάθοδος).

4.ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗΣ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΝΕΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ. . Έτσι όσοι έρχονται από Αθήνα και Χαλανδρίου ανεβαίνουν με απ΄ ευθείας δεξιά στροφή από την Μεσογείων στην Αγίου Ιωάννου. Όσοι έρχονται από Μεσόγεια ανεβαίνουν με απ΄ ευθείας αριστερή στροφή από την Μεσογείων στο φανάρι της Αγίου Ιωάννου. Όσοι κατεβαίνουν την Αιγαίου Πελάγους με προορισμό την Αθήνα έχουν απ΄ ευθείας αριστερή στροφή στην Μεσογείων με το νέο φανάρι. 

5.Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ μονοδρομείται από  Π. Γρηγορίου έως Αιγαίου Πελάγους. Τοιουτοτρόπως λειτουργεί ως δίδυμο με την Νεαπόλεως.

6.Η ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ μονοδρομείται σ’ όλο της το μήκος.

7.Η ΤΡΩΑΔΟΣ  αντιδρομείται από Αγίου Ιωάννου έως Σχολείου.

 

Για δε την «Κάτω Γειτονιά» (πάντα κατά την ορολογία του κ. Αντιδημάρχου) οι «αλλαγές» είναι: 

1.Η ΠΕΝΤΕΛΗΣ μονοδρομείται και γίνεται ήπιας κυκλοφορίας από Δερβενακίων έως Χίου. 

2.Η ΧΙΟΥ μονοδρομείται από Κορυτσάς έως Γαρρυτού. Έτσι αποκτά ενιαία μονή κατεύθυνση σ’ όλο της το μήκος.

3.Η ΚΥΠΡΟΥ αντιδρομήται από Κύθνου έως Χαλανδρίου. Έτσι αποκτά ενιαία μονή κατεύθυνση σ’ όλο της το μήκος».

Στη συζήτηση του Δημοτικού Συμβουλίου για την ψήφιση της εφαρμογής των νέων αυτών ρυθμίσεων ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Αντώνης Σιδέρης δήλωσε ότι παρά το γεγονός ότι δεν είναι αντίθετος με τη μονοδρόμηση της Αγ. Ιωάννου δεν θα υπερψηφίσει την εισήγηση της διοίκησης επειδή κατά την άποψη του με τον τρόπο που αυτή γίνεται «ωθεί» τα οχήματα προς τον οδό Τασσοπούλου (όπου διαμένει ο ίδιος) και πρότεινε την αντιδρόμηση της οδού Γραβιάς από την είσοδο του Κολεγίου μέχρι την Αιγ. Πελάγους  ώστε η υπερτοπική κυκλοφορία της περιφερειακής λεωφόρου Υμηττού να μη  διαχέεται στην Πόλη, αλλά να φεύγει περιφερειακά δια μέσου των οδών Γραβιάς – Νεαπόλεως. Η πρόταση του κ. Σιδέρη, δεν έγινε δεκτή γιατί  σύμφωνα με πληροφορίες πρόβαλλε «Βέτο» ο κ. Γιάννης Σταθόπουλος της «Συνεργασίας Πολιτών» λέγοντας ότι με τη ρύθμιση αυτή δεν θα είναι εύκολη η πρόσβαση στο Δημοτικό Γυμναστήριο το οποίο εκμεταλλεύεται (χωρίς ουδέν αντάλλαγμα προς το Δήμο…) Ανώνυμη (Ποδοσφαιρική) Εταιρεία συμφερόντων του αδελφού του και «λοιπών» μετόχων.

Στην τοποθέτηση του ο κ. Σταθόπουλος κατάγγειλε τη διοίκηση του κ. Γιαννακόπουλου ότι με το να φτιάξει Δύο ωραία πεζοδρόμια στην ουσία «Φρουρεί» τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ αφού αλλάζοντας την κατεύθυνση της φοράς των αυτοκινήτων δημιουργεί έναν «Εθνικό Δρυμό» στην οδό Έαρος (όπου διαμένει ο κ. Σουφλιάς) χωρίς όμως με τον τρόπο αυτό να περιορίζει την «κίνηση».  

Ο κ. Γκιζιώτης της «Ανθρώπινης Πόλης» χαρακτήρισε τα «μέτρα» αυτά «μπαλώματα» σ΄ ένα «δύσκολο περιβάλλον» όπως είναι αυτό που επέτρεψαν να εξελιχθεί στην  Αγ. Παρασκευή…και επανάφερε την πρόταση του  για μείωση του συντελεστή δόμησης. 

Ο κ. Βασίλης Ζορμπάς της ΑΚΕΠ, έκανε λόγο για «Γκαιμπελική Μέθοδο» απόδοσης ευθυνών στον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ σε περίπτωση που δεν γίνει το έργο!!! Και επανέλαβε τα «γνωστά»  περί «κακοδιαχείρισης» του Δημόσιου χρήματος.

Τέλος με ανακοίνωση της η «αντίσταση για την Αγ. Παρασκευή» δια του κ. Ανδρέα Μπαλωτή, επισημαίνει ότι η «κόλαση» που θα προκύψει μετά την εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων θα έχει ονοματεπώνυμο και θα είναι αυτό του αντιδημάρχου περιβάλλοντος που έχει ως καθ’ ύλην αρμόδιος αλλά και ως επιστήμων την όλη ευθύνη της «τερατογέννεσης».  

 
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Απάντηση