Ένωση Γονέων Αγ. Παρασκευής: «Επιτακτική ανάγκη η απόκτηση του χώρου «Μακρή».

0

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου της 8ης Ιανουαρίου 2020, ψηφίστηκαν οι όροι του δανείου που θα ζητήσει ο Δήμος από τις τράπεζες και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, προκειμένου να προχωρήσει στην διαδικασία της απόκτησης του χώρου των πρώην εκπαιδευτηρίων «Μακρή» (Ο.Τ 119).

Από την πλευρά της Ένωσης συλλόγων γονέων Αγ. Παρασκευής, η πρόεδρος κ. Ξυνογαλά, αφού ανέφερε ότι είχε κατατεθεί εγγράφως στους δημοτικούς συμβούλους σχετικό υπόμνημα της Ένωσης, προχώρησε σ΄ένα σύντομο ιστορικό της όλης υπόθεσης μέχρι σήμερα.

Στη συνέχεια και εν όψει της προσφυγής που έχουν καταθέσει οι κληρονόμοι του 0.Τ 119 και η οποία θα συζητηθεί στις 10 Απριλίου 2020, αλλά και λόγω της παρουσίας στην αίθουσα της κληρονόμου, είπε τα εξής:

« Θα ήθελα όμως και μιας και είναι και η ιδιοκτήτρια εδώ να της θέσω υπόψη της
πράγματα που πιθανά να μην ξέρει και πολύ συνοπτικά να περιγράψω την κατάσταση των σχολείων στην Αγία Παρασκευή.

Να μιλήσω για τα παιδιά του 3ου Δημοτικού που στεγάζονται σε δύο containers που στάζουν… για τα άλλα παιδιά του 3ου Δημοτικού που κάνουν μάθημα στο κυλικείο… να πω για το 3ο Δημοτικό ότι δεν λειτουργεί κυλικείο… για το μεγάλο
σχολείο που λέγαμε του Τσακού δεν έχει κυλικείο, γιατί έχει γίνει και αυτό
«τάξη».

Θέλω να πω, συνέχισε η κ.Ξυνογαλά, ότι για τα παιδιά του 2ου Δημοτικού, 50 «νηπιαγωγάκια», λειτουργεί μία τουαλέτα.

Δεν υπάρχει σχολείο στην «πάνω περιοχή» που να έχει θέατρο, που
να έχει χώρο εστίασης, που να έχει ελεύθερη αίθουσα. Τα πάντα έχουν γίνει «τάξεις»

Τα παιδάκια μπαίνουν και κάθονται από τις 7:00 το πρωί , όταν
ξεκινάει το ολοήμερο, μέχρι τις 16:00, στην ίδια αίθουσα που θα
κάνουν το μάθημά τους, που θα φάνε το φαγητό τους και  που θα ξανακάνουν το
μάθημά τους.

Τα παιδιά είναι στοιβαγμένα!

Η ανάγκη της ανέγερσης του 12ου Δημοτικού (στον χώρο των πρώην εκπαιδευτηρίων Μακρή) είναι επιτακτική, κατέληξε η κ. Ξυνογαλά, και θα πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα στις διαδικασίες της απαλλοτρίωσης του χώρου».

Απάντηση