Χρήστος Χατζηγεωργίου : «Η άρτια μηχανολογική κάλυψη της επιχείρησης, οι εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι και η εμπειρία είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε».

0
FOTO WHEEL


FOTO WHEEL«Wheelpower» . Το όνομα από μόνο του δηλώνει με το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης κ. Χρήστος Χατζηγεωργίου. Ο φιλόξενος και πάντα σοβαρός κ. Χατζηγεωργίου, χρόνια στον τομέα, από μικρό παιδί, γνωρίζει τα μυστικά της ρόδας των αυτοκινήτων και σε μία πρόσφατη συνέντευξη μας εξηγεί τι χρειάζεται ένα αυτοκίνητο, πώς πρέπει να το φροντίζουμε και σχολιάζει την εν γένει οικονομική κατάσταση σήμερα στην Ελλάδα.
«Σ» Πότε ξεκίνησε η επιχείρηση Wheelpower;  Ασχολείστε με το αντικείμενο χρόνια;
Η ενασχόλησή μου με τα αυτοκίνητα ξεκινά από πολύ παλιά, από τα παιδικά μου χρόνια. Συγκεκριμένα ο πατέρας μου ήταν αυτός που με παρακίνησε επειδή ασκούσε το ίδιο επάγγελμα.  Το πρώτο κατάστημα που ίδρυσε ήταν στο Ψυχικό το 1977.  Στο Χολαργό ως Wheelpower είμαστε από το 2006 και μεταστεγαστήκαμε στην Αγία Παρασκευή (Λ. Μεσογείων 377, στα σύνορα Χαλανδρίου) το 2009.
«Σ» Οπότε μιλάμε για μία οικογενειακή επιχείρηση;
Φυσικά. Ασκώ αυτό το επάγγελμα με αγάπη γιατί μ’ άρεσε απ’ αρχής γενομένης που ήμουν με τον πατέρα μου.
«Σ» Μπορούν να σας εμπιστευθούν οι πελάτες σας;
 Είμαι σίγουρος ότι με επάρκεια μπορούμε να ανταποκριθούμε σε κάθε πρόβλημα που ανακύπτει,  πάντα σχετικά με αυτό που ασχολούμαστε. Συνηθίζουμε επίσης να είμαστε τεχνολογικά μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, από άποψη τεχνογνωσίας, μηχανημάτων, εμπορευμάτων όλων των μεγάλων οίκων και αντιπροσωπειών. Είμαστε πάντα επίκαιροι.
«Σ» Παρακολουθείτε την αγορά;
Βέβαια. Συγκεκριμένα γνωρίζουμε πολύ καλά την εγχώρια αγορά αλλά είμαστε και σε συνεργασία – επικοινωνία με εταιρείες του εξωτερικού. Με προσωπική δαπάνη κάνουμε ταξίδια σε άλλες χώρες και ειδικά σε εκθέσεις και σεμινάρια.
«Σ» Πόσο συχνά πρέπει κάποιος να αλλάζει λάστιχα, εκτός των εκτάκτων περιστατικών;
Εκτός ατυχημάτων μία νόρμα για να είναι ασφαλής κάποιος οδηγός αυτοκινήτου πρέπει μάξιμουμ κάθε τρία χρόνια να αλλάζει ή κάθε 45.000 χιλιόμετρα. Στις μοτοσυκλέτες η χρονική περίοδος αλλάζει δραματικά προς τα κάτω. Ουσιαστικά τα ελαστικά πρέπει να αντικαθίστανται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή περίπου κάθε 1,5 χρόνο.
«Σ» Προσφορές υπάρχουν; Πώς διευκολύνετε έναν πελάτη;
Γενικότερα η φιλοσοφία μας ήταν και προ κρίσης να έχουμε πάρα πολύ καλές τιμές. Έχουμε αυτή τη δυνατότητα γιατί έχουμε σημαντική ροήwheelpower 02 πελατών. Δεν μας ενδιαφέρει να βγάλουμε πολλά λεφτά γρήγορα αλλά λιγότερα με σταθερά και σωστά βήματα, κρατώντας ευχαριστημένους τους πελάτες μας. Προσφορές υπάρχουν πάντα και διευκολύνουμε τους πελάτες μας, σχετικά με την πληρωμή, με κάρτες, ή με άτοκες δόσεις.
«Σ» Λόγω επαγγέλματος φαντάζομαι μπορείτε να εκφέρετε άποψη για την κατάσταση (υλικοτεχνικά) των δρόμων;  
Οι δρόμοι της Αθήνας γενικότερα ήταν σε κακή κατάσταση και πλέον τα τελευταία τρία χρόνια που διανύουμε την κρίση κανείς δεν φτιάχνει δρόμους. Είτε το ΥΠΕΧΩΔΕ, είτε ο Δήμος, είτε εργολάβοι κ.τ.λ. Η κατάσταση έχει γίνει πολύ χειρότερη.
«Σ» Η εικόνα αυτή των δρόμων έχει συνέπεια στην κατάσταση των οχημάτων που δέχεστε για επισκευή;
Φαίνεται στις ζημιές των αυτοκινήτων. Παρατηρούμε πολύ περισσότερα κλαταρίσματα ελαστικών από λακκούβες, σπασμένες αναρτήσεις, μπροστινά συστήματα κ. α. Όποια λακκούβα ανοίγει δεν ξανακλείνει ποτέ πλέον. Είναι τραγικό. Δεν υπάρχουν χρήματα από τη μία κι από την άλλη καμία υπηρεσία δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες που της αναλογούν.
«Σ» Ποια είναι συνήθως τα προβλήματα που παρατηρείτε;
Από άποψη ζημιών αυτό που ανέφερα για τις λακκούβες, όπως επίσης και από πεζοδρόμια ή χαντάκια ή ακόμα και φρεάτια. Αποτέλεσμα αυτών είναι είτε να σπάσει το λάστιχο είτε πολύ χειρότερα να αχρηστευτεί η ζάντα και η ανάρτηση του αυτοκινήτου.
«Σ» Έχετε δει «περίεργα» στο επάγγελμά σας;
Εκατομμύρια. Είναι βιβλίο ολόκληρο. Πραγματικά πάρα πολλά.
«Σ» Πώς υπάρχει εγγύηση ότι δουλεύετε σωστά;
Η άρτια μηχανολογική κάλυψη της επιχείρησης, οι εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι και η εμπειρία είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε. Επίσης το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που μας δικαιώνει κάθε φορά.
«Σ» Βασίζεστε στις σπουδές ή στην εμπειρία;
Και στα δύο. Τα πτυχία μου είναι μηχανικός αυτοκινήτων και τεχνίτης οχημάτων – μπροστινών συστημάτων – τροχών. Όμως όλο το ζήτημα είναι στην πρακτική, όχι τόσο στη θεωρία.
«Σ» Σήμερα φροντίζουν πολλοί οδηγοί το αμάξι τους;
Σ’ αυτό το σημείο θα επικαλεστώ την οικονομική κρίση. Υπήρχαν πολλοί που είχαν μεράκι και φρόντιζαν το όχημά τους τακτικά. Οι περισσότεροι απ’ αυτούς σήμερα αδυνατούν να το κάνουν. Για την άλλη ομάδα ανθρώπων που ούτως ή άλλως δεν το πρόσεχαν έχει φτάσει πλέον σε πολύ μεγάλα ποσοστά αδιαφορίας. Αυτό βέβαια έχει άμεσο αντίκτυπο στην ασφάλειά των ίδιων αλλά και των γύρω τους.     

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Απάντηση